ワンパンマン 12 [Wanpanman 12]

ワンパンマン 12 [Wanpanman 12]

格闘技大会は猛者達の華麗な戦いが続き、なかでも冥躰拳のスイリューが際立った強さを見せる。一方、会場外では多数の怪人がヒーローを蹂躙、ジェノスも苦戦!? そしてサイタマ...

DownloadRead Online
Title:ワンパンマン 12 [Wanpanman 12]
Author:ONE
Rating:
ISBN:4088807855
Edition Language:Japanese
Format Type:Paperback
Number of Pages:208 pages

ワンパンマン 12 [Wanpanman 12] Reviews

  • Anna
    Jul 08, 2016

    Just as good as its anime adaptation. I love the flipbook parts and I love everything about this manga series and its characters. I have nothing else to say because there is nothing to criticize. I'm a little biased but whatever.

  • Clifton Campbell
    Nov 23, 2016

    Magnificent read. One of the shortest mangas out there and understandably so. Short but sweet. Must read if you are a Manga fan. Anime is excellent too.

  • somalisketch
    Dec 07, 2016

    wow, its kind of predictable, but enjoyable,

  • Don H.M
    Feb 01, 2017

    This was the worst volume in the series in my opinion and it was still leagues better than whatever recycled horseshit Marvel or DC has brewing. Not enough Saitama or Fabuki in this one, but i'm not complaining. The heroes and villains explored here were great.

  • CrudPuppy
    Feb 16, 2017

    Con la continuación de la historia, el patrón parece que se va repitiendo pero complicando más la trama. Una gran amenaza con múltiples frentes sigue creciendo con una asociación de monstruos que va desplegando sus fuerzas y en la que los héroes más poderosos tienen que ir enfrentándose, y van ganando o perdiendo según las circunstancias, pero en la que Saitama se encuentra ajeno. Por su parte Saitama sigue avanzando en el torneo y se prepara todo para llegar casi a un enfrentamiento final que p

    Con la continuación de la historia, el patrón parece que se va repitiendo pero complicando más la trama. Una gran amenaza con múltiples frentes sigue creciendo con una asociación de monstruos que va desplegando sus fuerzas y en la que los héroes más poderosos tienen que ir enfrentándose, y van ganando o perdiendo según las circunstancias, pero en la que Saitama se encuentra ajeno. Por su parte Saitama sigue avanzando en el torneo y se prepara todo para llegar casi a un enfrentamiento final que puede que augure algún tipo de revelación para el protagonista, aunque con el tono genial anti climático de la serie a veces lo más divertido es seguir viendo cómo se reparten ostias como panes y que el súper poder de Saitama lo relegue a otro combate frustrante para sus ambiciones.

  • Mizuki
    Feb 21, 2017

    The plot of the Supervillains Association thickens in this volume, but One Punch Man has yet to get his chance to fight the supervillains/monsters (damn those supervillains are getting uglier than before)! Will look forward for the next volume.